RSS

A fost Schimb de cărţi, ediţia noiembrie!

28 Nov

Momentul preferat al săptămânii, aşteptat de-o lună întreagă, a sosit şi-a trecut foaaarte repede… Aşa e, dragilor, azi a fost Schimb de Cărţi Oradea, ediţia de noiembrie! Ne-am strâns în număr foarte mare, ceea ce nu poate decât să mă bucure, personal, am revăzut aceiaşi prieteni dragi şi am cunoscut noi oameni deosebiţi!🙂

De data aceasta, am făcut şi-o listă mai specială, şi anume: propuneri de cărţi sau autori care ne interesează, şi care ar putea fi aduse la SdC! Am citit lista după ce-a trecut pe la fiecare, şi pot spune că propunerile au fost care mai de care, însă toate deosebit de interesante!

Eu m-am ales cu 3 cărţi minunate, şi anume: „Tropicul Capricornului” de Henry Miller (o carte pe care eram foarte dornică s-o citesc, după ce citisem anul trecut „Tropicul Cancerului” de acelaşi autor), „Apel către lichele” a lui Gabriel Liiceanu, adusă de Graţian, şi o carte de fotbal, pentru fratele meu, adusă de PDF. Într-un cuvânt, m-am ales cu nişte „achiziţii” valoroase! Abia aştept să le lecturez!

Vă las aici cu nişte poze făcute de Maya!

O seară plăcută tuturor!😀

This slideshow requires JavaScript.

 
Leave a comment

Posted by on November 28, 2010 in Evenimente

 

Tags: , , ,

Leave a Reply

 
