RSS

Garcia-Marquez, zici?

27 Nov

Ca orice internaut foaaarte curios ce sunt, am intrat şi eu pe link-ul pe care l-am găsit pe blogul Tomatei cu scufiţă. Cică e un test care îţi zice cu care carte te-asemeni. Şi cum pasiunea mea pentru cărţi e nemaipomenită… şi curiozitatea, idem – voilà la réponse:

You’re One Hundred Years of Solitude!
by Gabriel Garcia Marquez
Lonely and struggling, you’ve been around for a very long time. Conflict has filled most of your life and torn apart nearly everyone you know. Yet there is something majestic and even epic about your presence in the world. You love life all the more for having seen its decimation. After all, it takes a village.

“Un veac de singurătate”, deci… Am citit cartea, şi nu mi s-ar părea… Adica, poate fusei eu prea necoaptă când am citit-o. Testul ăsta e unul păcătos, zău aşa! Am eu obsesiile mele, dar n-aş fi gândit că-s chiar aşa de transparentă (Prietenii ştiu de ce!).

Una peste alta, cartea mi-a plăcut, şi o recomand tuturor celor care încă ezită când vine vorba de pus mâna şi citit literatura sud-americană!🙂

PS: eu o dau încet-încet pe japonezi! M-au convins cei de la conferinţa de aseară, de la Librăria Gutenberg! Yasunari Kawabata e următorul autor pe care vreau să-l citesc!😉

 
3 Comments

Posted by on November 27, 2010 in Să gândim roz!, Zilnice

 

Tags: , ,

3 responses to “Garcia-Marquez, zici?

  1. Tomata cu scufita

    November 27, 2010 at 5:46 pm

    ;)) Mie mi-a placut mult Un veac de singuratate.
    Cred ca fiecare stie cat i s-a potrivit cartea si explicatia. eu m-am regasit in ce mi-a scris mie si acum parca abia astept sa citesc Zgomotul si furia. ;))

     
    • Ioana S

      November 27, 2010 at 5:51 pm

      Poate mi-ar fi plăcut şi mie mai mult să fi fost vorba de o carte pe care n-am citit-o încă… Dar m-am simţit oleacă la “always lonely”, pentru că îs cam aşa de multă vreme… Anyway, nu las eu testul ăsta să mă deprime!😉

       

Leave a Reply

 
