RSS

Soluţia salvatoare!

24 Nov

Şi cum vă ziceam ieri despre ceaiul negru, pe care-mi place la nebunie să-l beau cu lapte, şi despre insomnia generată de acesta… Ei bine, nu m-am potolit! Trebuia să remediez situaţia asta delicată cumva! 😀

Azi am decis să încerc o şmecherie care s-a dovedit a fi soluţia salvatoare: nu mai beau ceai negru cu lapte, beau ceai de fructe cu lapte! Are gust bunicel, şi s-a învăţat cu mine! (Cred că acesta este începutul unei frumoase prietenii, cum ar zice Bogart, tradus în română ;)) Acuma… mă gândesc că daca voi continua să beau dintr-ăsta n-are ce rău să-mi facă, dacă sorb mai mult de 2 căni pe zi din licoarea magică, nu-i aşa?

Până una-alta, revin eu la cartea din care m-am întrerupt (în curând urmează să public şi prima mea recenzie, aşa că staţi pe-aproape!).

Pe curââând! 🙂

 
Leave a comment

Posted by on November 24, 2010 in Zilnice

 

Tags: , , ,

Leave a Reply

 
