RSS

Adio! dar rămân cu tine…

23 Nov

După a nu-ştiu-câta noapte de insomnie consecutivă, de foit în pat, apoi numărat de stele şi oi cât pentru o mie de ani încolo, am ajuns la o singura decizie posibilă, şi matură, de altfel, şi anume: voi face o pauză de la ceaiul negru cu lapte. Plăcerea mea vinovată de toate zilele a ajuns să-mi provoace o insomnie cum nu mi-a fost dat să îndur niciodată până acum. Ştiu, ştiu zicala: niciodată să nu spui niciodată! Dar chiar aşa?! Să fiu trădată în asemenea hal?! Tocmai eu, propovăduitoarea licorii magice? E strigător la cer, aş zice!

Bine, recunosc… am ajuns să beau aproximativ 1 litru de ceai negru cu lapte pe zi, dar nu am crezut că lucrul acesta o să-mi cauzeze astfel de probleme. Nefiind băutoare de cafea, nu ştiam cum stă treaba cu cofeina, chestii, aşa că mi s-a părut natural să o dau pe ceai negru, poate pentru că eram invidioasă pe ritualul zilnic al cafegiilor. Şi uite unde am ajuns… În fine, n-o mai lungesc.

Dragul meu ceai negru cu lapte, m-am gândit mai bine, şi am luat următoarea decizie: e timpul să luăm o pauză. Relaţia noastră a fost una specială, am trăit momente deosebite unul în compania celuilalt, dar GATA! S-a terminat! Finito! Bineînţeles, nu te voi uita prea curând (au grijă insomniile de asta, n-ai frică!), şi sper să putem relua ritualul nostru cotidian cât de curând posibil! În doze mici, fireşte! Să nu care cumva să ajung iar la ziua şi litrul (deşi s-a întâmplat pe nesimţite, vă jur! :D)…

Oricum… până la următoarea noastră întâlnire, m-am decis să trec pe lapte cu miere. Sper că nu-mi vei purta pică. Ştii că în sufletul meu vei ocupa mereu primul loc!

Cu drag, a ta băutoare,

Ioana.

 
7 Comments

Posted by on November 23, 2010 in Zilnice

 

Tags: , , ,

7 responses to “Adio! dar rămân cu tine…

  1. Cristi

    November 23, 2010 at 4:42 pm

    Imi aminteste articolul asta de cand m-am lasat eu de bere :)) Am scris unul asemanator :))

     
    • ioanastef

      November 23, 2010 at 4:46 pm

      oh, şi ce dificil e… azi i-am înţeles cel mai bine pe cei ce se lasă de ţigări/cafea şi alte cele!🙂

       
  2. claudiu

    November 23, 2010 at 9:43 pm

    Vezi sa nu ai probleme cu numaratul oilor, daca iti ies in minus la numaratoare si apoi le cauti toata noapte pe cele care lipsesc si nu mai poti dormi deloc:))))

     
    • Ioana S

      November 23, 2010 at 10:07 pm

      la naiba, de-asta n-am reuşit eu să adorm azi-noapte!🙂
      ce ţi-e şi cu oile astea!…

       

Leave a Reply

 
