RSS

Bine v-am găsit!

22 Nov

Salutare, dragi prieteni!

Şi pentru că toate trebuiau să poarte un nume, s-a născut şi blogul acesta drăgălaş, în care sper să scriu toate despre farmecul lucrurilor plictisitoare din viaţa mea de zi cu zi!

Hai să n-o mai lungesc atât cu vorba, şi să m-apuc de treabă!

Va fi (încă!) un blog drăguţ, în care voi relata întâmplări (mai mult sau mai puţin personale), voi scrie despre filmele pe care le-am văzut, muzica pe care o ascult, cărţile pe care le citesc… într-un cuvânt, despre ce se întâmplă în viaţa mea, prin prisma roz cu care – zice-se prin târg – aş fi fost înzestrată!

Deci, dragilor, bine aţi apărut în viaţa mea!

Promit să fiu aceeaşi drăguţă din totdeauna, şi să vă arăt că atunci când viaţa îţi oferă lămâi… ei bine, putem foarte bine să facem limonadă! (sau să le stoarcem în ceai!)🙂

 
6 Comments

Posted by on November 22, 2010 in Zilnice

 

Tags: , , , , ,

6 responses to “Bine v-am găsit!

  1. Cristi

    November 22, 2010 at 8:42 pm

    Am onoarea de a-ti spune primul: “Bine ai venit” in “blogosfera”😀

     
    • ioanastef

      November 22, 2010 at 8:47 pm

      Mulţam fain, dragă!🙂

       
  2. L.G.

    November 22, 2010 at 11:05 pm

    @Cristi – Ioana face parte din Blogosfera de mult timp, doar ca in romana nu ii place sa scrie.

    am auzit ca urmeaza un articol: “Cine e Ioana ?”🙂

     
    • ioanastef

      November 22, 2010 at 11:22 pm

      da, L.G.!
      ţi-am urmat exemplul, poţi să citeşti cine este Ioana!

       
    • Cristi

      November 22, 2010 at 11:23 pm

      Stiu ca face, dar aia nu se pune😀

       
      • ioanastef

        November 22, 2010 at 11:30 pm

        ăla e personal, ăsta e de “carieră”! :))

         

Leave a Reply

 
