RSS

Daily Archives: November 22, 2010

Bine v-am găsit!

Salutare, dragi prieteni!

Şi pentru că toate trebuiau să poarte un nume, s-a născut şi blogul acesta drăgălaş, în care sper să scriu toate despre farmecul lucrurilor plictisitoare din viaţa mea de zi cu zi!

Hai să n-o mai lungesc atât cu vorba, şi să m-apuc de treabă!

Va fi (încă!) un blog drăguţ, în care voi relata întâmplări (mai mult sau mai puţin personale), voi scrie despre filmele pe care le-am văzut, muzica pe care o ascult, cărţile pe care le citesc… într-un cuvânt, despre ce se întâmplă în viaţa mea, prin prisma roz cu care – zice-se prin târg – aş fi fost înzestrată!

Deci, dragilor, bine aţi apărut în viaţa mea!

Promit să fiu aceeaşi drăguţă din totdeauna, şi să vă arăt că atunci când viaţa îţi oferă lămâi… ei bine, putem foarte bine să facem limonadă! (sau să le stoarcem în ceai!) 🙂

 
6 Comments

Posted by on November 22, 2010 in Zilnice

 

Tags: , , , , ,